Πριν λίγες μέρες το Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης αποφάσισε την αύξηση της τιμής του νερού, ενόψει μάλιστα του καλοκαιριού που οι ανάγκες χρήσης του είναι μεγαλύτερες! Χωρίς καμιά ντροπή, αποφάσισαν αυξήσεις της τάξης του 32% για την πόλη, ενώ για Σταυρούπολη και Κιμμέρια η αύξηση ανέρχεται στο 55%!
Ξημερώματα της 14ης Ιουνίου 2023 εκατοντάδες πρόσφυγες κι μετανάστες βρέθηκαν στον πάτο τις θάλασσας ανοιχτά της Πύλου. Το υπερφορτωμένο αλιευτικό «Αντριάνα» ανατράπηκε στην ανοιχτή θάλασσα παρασύροντας 600 ζωές, άνδρες, γυναίκες και παιδιά, στον υγρό τάφο της Μεσογείου.
Με μπόλικα παχιά λόγια και συγχαρητήρια συνοδεύ-τηκε η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να βγά-λει την Ελλάδα από το καθεστώς επιτήρησης 16 χρόνια μετά από την επιβολή των μνημονίων. Δεν ξέχασαν φυσικά να αναφερθούν στις θυσίες του ελληνικού λαού! Ποιοι; Αυτοί που θυσίασαν τον λαό και τη νεολαία στον βωμό της λεγόμενης «ευρωπαϊκής σταθερότητας».
Καμιά αυταπάτη για την πορεία της αστικής πολιτικής δεν μπορεί να στηθεί γύρω από το νέο αυτό δήθεν «ορόσημο». Όπως τίποτε καλύτερο δεν προέκυψε για τον λαό και τους εργαζόμενους τον Αύγουστο του 2018, όταν έληξε επίσημα το τρίτο μνημόνιο και η μνημονιακή εποπτεία.