Καμία επανάπαυση! Να μην καταστραφούν τα Προσφυγικά!
Τη Δευτέρα 22/6, ο απεργός πείνας Αριστοτέλης Χαντζής μεταφερόταν εκτάκτως στο Νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» και με εξαιρετικά κρίσιμη την κατάσταση της υγείας του. Την ίδια μέρα χιλιάδες λαού και νεολαίας διαδήλωναν επί ώρες στο κέντρο της Αθήνας και σε άλλες πόλεις, για να υπερασπιστούν τη ζωή του και τα αιτήματα του αγώνα του, για να μην υπάρξει νεκρός απεργός πείνας και να μην καταστραφούν τα Προσφυγικά με την εφαρμογή της γνωστής σύμβασης της Περιφέρειας Αττικής και του Υπουργείου Πολιτισμού.